пʼятницю, 21 серпня 2015 р.

"Львовознавчий пленер": підсумки і враження

Невблаганно добігає кінця літо, а з ним - наша програма читання "Львовзнавчий пленер". І, перш ніж нагородити учасників під час закриття "...пленеру", ми підіб'ємо деякі підсумки і поділимося враженнями наших найактивніших учасників про літо.
Отож, впродовж літа ми слухали цікаві розповіді про Львів, 
його найвизначніші місця, споруди, видатних людей, на відкритих майданчиках грали у рухливі ігри,

 розгадували вікторини, а також до нас у гості приходили відомі львівські письменники Марія Людкевич
 та Оксана Сайко,
 "правдиві львів'яни" брати Петро та Іван Радковці,
 спілкування з якими було надзвичайно цікавим і змістовним. 
Враженнями про літо у бібліотеці діляться наші читачі.
Орест Калита:
 "Цього літа у бібліотеці відбувалося дуже багато цікавого. Найбільше мені сподобалися дві події: свято Івана Купала, яке ми святкувалиу Шевченківському гаю, і зустріч з екскурсоводами і батярами братами Петром та Іваном Радковцями. Відсвяткувавши свято Іван Купала у Шевченківському гаю, я дуже багато дізнався про традиції та звичаї нашого народу. А спілкування із "правдивими львів'янами" братами Радковцями відкрило для мене по-новому моє рідне місто Львів, яке я дуже люблю".
Валерія Ставицька:
 "Влітку вдома одній з молодшим братом сумно вдома без друзів. А йому не дуже солодко зі старшою сестрою, яка не завжди поділяє його інтереси. Тому ми ціле літо провели у бібліотеці за читанням цікавих книжок і не тільки. У нашій чудовій бібліотеці є така цікава програма, яка називається "Львовознавчий пленер". Впродовж літа ми ходили на екскурсії, на прогулянки, розгадували цікаві вікторини, до нас у гості приходили відомі письменники. Було дуже цікаво і пізнавально. Нам із братом надзвичайно сподобалося. Шкода, що літо закінчується..."
Назар Братун:
"Цього літа мені дуже пощастило - я віднайшов нове, цікаве, захоплююче місце під назвою Львівська обласна бібліотека для дітей. Мені там дуже сподобалося, тому що, приходячи сюди, я відчуваю, що мене огортає добра, сприятлива атмосфера. А ще бібліотека подарувала мені нові знайомства і нових друзів. Я дуже сподіваюся, що ми будемо приятелювати і надалі, і ще не раз зустрінемося у нашій любій бібліотеці. Коли заходжу у бібліотечні зали, мене відразу огортає затишок, доброзичливість і тепло. Чудові люди, які працюють тут, дуже люблять дітей, книги і свою неймовірно цікаву роботу. Я хочу подякувати за чудово проведений час за цікавою книгою, за захопливою грою, на неймовірно цікавих екскурсіях. На "Львовзнавчому пленері" я дізнався багато цікавого про своє рідне місто. Щиро дякую за неперевершене товариство і чудове літо!"

Немає коментарів:

Дописати коментар