середу, 20 лютого 2013 р.

Сто днів до дорослості

Нещодавно побувала я на цікавому святі. Виявляється, в школах Польщі не роблять випускних вечорів. "Стоднювка" - так називають учні польських шкіл свято, яке знаменує собою закінчення школи. Запозичили цю традицію і школярі львівських польських шкіл. Запросили мене наші давні друзі та партнери - вчителі та учні  школи №24 з польською мовою навчання. Учні цієї школи - активні читачі нашої бібліотеки, учасники багатьох заходів, конкурсів, бібліотечних подій, тому мені особливо приємно було, що в цей урочистий для себе день вони не забули про бібліотеку і запросили на стоднювку її директора.
Директор школи і класний керівник розпочали символічний відлік ста днів до останнього дзвоника.

Потім був урочистий полонез у виконанні випускників. 



А далі все нагадувало вже призабуті мною шкільні вечори і капусники:


Милий шкільний гумор



Танці і пісні під гітару.

І все це було надзвичайно зворушливо, скромно і шляхетно.
...І згадала я, що через пару тижнів почнеться передвипускна лихоманка, гонитва за дорогими суконками і вибір не менш дорогих ресторанів... А мені більше подобається польська стоднювка. Якось це по-європейські...

Немає коментарів:

Дописати коментар